Blogroll

לקוחות יקרים שימו לב כי כל המשחקים ל XBOX 360 מותאמים לפריצה החדשה LT 3.0 אנו ממליצים לעדכן את הפריצה שלכם כדי שכל המשחקים יעבדו בצורה סדירה !! שירות המשלוחים לפי האזורים הבאים תל אביב,רמת גן,גבעתיים,פתח תקוה,קרית אונו,אור יהודה,יהוד,רמלה,לוד,ראשון לציון,באר יעקב,חולון,בת ים, !!! לפרטים נוספים חייגו 052-7593940

פריצה ל SONY PLAYSTATION

SONY מאשימה את אנונימוס בפריצה לשירותי הרשת של SONY אנונימוס טוענים שזה לא הם
הפורצים

נראה כי אלו אנונימוס, לפי טענתם של SONY. מצד אחד, מקורות רבים מציגים את אנונימוס כתוקפים אשר פרצו לרשת ה - PSN וחיבלו בה, כמו כן גם SONY משוכנעת כי אנונימוס אשמים בכל. בנוסף, האיום של אנונימוס כלפי סוני לפני כמה ימים מצביע שבפרוש שזוהי התקפה מתוכננת של אנונימוס, ויום אחרי האיום נרשמו שיבושים בגישה לאתרי SONY ול - PSN .מצד שני, תחילה, יש להבין את המוטו של אנונימוס - "פועלים לטובת הפרט" וזה נוגד באופן מוחלט את המעשה שלהם (שלא בטוח כי אכן הם עשו). עם זאת אתר 'gamespot' מפרסם כתבה שזו לא אנונימוס והם לא עשו זאת " For Once We Didn't Do It". בדף הפייסבוק של אנונימוס הם רמזו שהאפשרות שזה לא הם, קיימת. אז כרגע לא ידוע בוודאות מי האשם/האשמים בדבר. אך מה שבטוח שזוהי פריצת האקרים ותוצאה של חבלה ב - PSN מטעם גורם חיצוני, את זה אנו יודעים בוודאות גם מהעובדה ש - SONY עובדת קשה עכשיו על מנת לגבות ולאבטח את ה - NETWORK הכללי של PLAYSTATION.
אז מי זה ? אי אפשר לדעת ואולי גם לא יהיה אפשר לדעת אבל יש לשים לב לפרט הזה - שאנונימוס מונים הרבה מאוד אנשים! ולכן אין איש ספציפי שפועל ולכן האפשרות שהאקרים קשורים לאנונימוס הגיונית לחלוטין. הנה הודעה ששלחו לאנונימוס בפייסבוק : you are a group but you have no control of your members!! .


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה